IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Selasa, 1 Februari 2011

Pakej Percutian .

Konfius samada dia ni buta BI atau kreatif . haha





Assalamualaikum .


Haha.  Gambar kat atas takdek kena mengena okay so sila abaikan dan tumpukan ape yang aq nak melepas kat entri kali ni.

Raya Tahun Baru Cina : sekolah aku cuti mulai hari ni. Kebiasaan, mesti punyalahh budak2 sekolah ni dilambakkan ngan kerja sekolah ataupun dlam bahasa menyedapkan ayatnya , Pakej Percutian. Dan ofcourse laa mesti la budak2 yang pemalas tu takk akan layan2 kerja sekolah yang diberi ni. Da mule sekolah, baru sibuk nak copy budaklain punya *alahh aku pun sama. 








Bila tak siap, nanti macam2 alasan laa keluar nanti , ye takk? haha




Well, biasaaakkk laaa tu kan? Takde masalahh tu kansebab pelajar2 sekolahh ni semua pandai2 kreatiff2 nak putarbelitkan fakta bior cikgu2nye terpedaya dengan tipuhelah kegebangan pelajarr nikan? Ala.. biase...biase.. haha




Tapi, yang masalahnya, aku ni rajin sangat ke nak siapkan semuapakej percutian yang berlambak tu?
Haih.




Insya Allah tak. Aq da catat semua kerja sekolah aku kat satu kertas pelekat tu.










Tapi.....
Aq masih tak keluarkan lagi dari boxpencil aq tu. jadi harta simpanan jap..




Yeahh ! Hepy Cainis Nieu Yerr !
Hepy buwat pakej percutiann !!




Wassalam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan