IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Selasa, 2 Ogos 2016

#SyahxAthirah #2 : Reception


Bismillahirrahmanirrahim.


Ha'ah. Aku memang sengaja buat sampai 2 entry pasal #SyahxAthirah ni. Sengaja suruh korang baca kisah cinta Mark and Razak.

 Tapi yang  May 2016 tu majlis nikah je. Halalkan apa yang patut, awalkan apa yang halal. eh ape aku type ni. aku pun tak faham. aku dah ngantuk.

and last week Sabtu lepas 30 Julai barulah Walimah Mark and Razak. A night before tu majlis nikah adik Mark, Syu nama dia. (tak berani nak letak nama samaran) hahaha

Umur baru 20 tahun dah sampai jodoh. korang bila lagi? muahahaha kesian padan muka mereput lol
Barakallah Syu and Zhariff, alaa yelaa Barakallah gak ah to Atira and Syah. (pstt Mark and Razak k)




Waheeda and aku kantoi ah pakai baju Kaedul Fitri. 
Nak lagi kantoi baju tak sempat basuh plak tu ahahaha
*patutlah mereput*


                 
tak dapat amek gambar ngan pengantin baru Syu and Zhariff,
amek gambar ngan pelamin pun jadi ah.
(Little Pony pun da kawen, korang bila lagi?)



tapi yang kali ni tak ramai dapat datang. Alhamdulillah aku and that Elit Member of Dementor Squad tuada rezeki untuk sampai lagi sekali ke Terengganu sama sama kasi gegar wedding  2 beradik ni.

lagi sekali, terima kasih banyak2 kepada keluarg pengantin, Cik Azu and Cik Asri (Miya marah aku anggil Cik Asri. Dia suruh aku panggil Tok Abah.) (Okay Miya okay), atas layanan mesra dan tanggungan makan selama kami disana.

macam tau tau je aku ngan Aisyah ni piranha. sikit sikit makan.

Oh lupa.  Aqeel, Din and Hadi pun ada datang gak. and the rest geng2 Mark dari Sg Pusu and Integomb yang surprisekan Mark. Wow beb tahniah bangga aku tengok kau happy. Sebangga aku dapat telan lagi satu cawan cendol.

(roti john dia sedap)

ehh lawa gila Mark wehh. Make up dia on point! Lemah iman Razak menatap wife dia ni ha.
Nasib baik aku diva. kental la sikit jiwa raga aku menatap kecantikan Raja Sehari ni.


kalau waheeda piranha malu baju ala2 pengantin or dah nak sama ngan eskem paddle pop yang magic tu,
baju aku lagi malu. sama terus ngan alas meja makan kat hall tu.
tapi aku kan diva. mestilah kental.




aku memang saje letak gambar hodoh semorang (kecuali Razak.)
(komited betul pandang kamera)
paling penting, nampak ah si waheeda tu mereput duduk di kejauhan dan warna baju acah2 pengantin hahaha





Elsa and Power Ranger Pink.


Masjid Asmara Al Cintanya
#janganmengata #locationkatinsta



Esoknya, Mark and Razak sambung photoshoot kat Pantai Teluk Ketapang. Tanak kacau, kitorang pun buatlah photoshoot (ehem, wefie) sendiri.

ahh, sadisnya hidup lol


boleh nampak la PA si Mark ni angkut kek and payung.
teman photoshoot. 
(Padahal dalam otak asyik fikir makan)



anak anakku, cuba teka rambut siapa paling patriotik disitu?



anak anakku, cuba teka lagi rambut siapa yang sedang berkung fu?



payung pengantin tu..
2 ekoq ni bawak lari pi pantai aku tak dapat imagine canne pengantin Mark and Razak tu deal dengan terik mentari






nak dapatkan gambar ni balik dari phone Din ni pun kena berperang mulut ngan Azhar.
Sakit otak aku layan Azhar Mental.
menyesal tau tak. huh





Mark, kawan kau baru je patah hati ni.
Doakan la dia ada hati balik nak hidup.





Eww..
#whatthecheese







again, Tahniah Alhamdulillah Barakallah Syah and Athirah!
Minta maaf sepanjang entri ni aku panggil korang as Mark and Razak.

Kan keren kalo gitu.



Adios Amigos.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan