IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Rabu, 27 April 2011

Pekasam+pah !

Assalamualaikum .



kalau ada orang tanya : Macam mana hidup kat asrama (SESTA) ?
Aku jawab je : Pergghh ! bestt gillakk ! Best sebab asyik langgar peraturan - sampai tertangkap ngan Cikgu Saliza kat dorm Spirito - tertangkap dalam keadaan aku ponteng riadah dan dalam keadaan bertuala sahaja !
Best sebab hari2 kita dimerit ! Free ! wakaka .
best sebab phone kena rampas time spotcheck mengejut hari tu dan sampai sekarang , phone aq tu agaknya dah jadi pekasam kat pejabat Pengetua agakknya ? --> Okayy mengaku je lahh Elin hakikatnya kau tengah blurr + gundah gulana + pressure bila semua benda2 'best' tu tertimpa kat atas kau .


Yes !
Ouh ! Phone aq .. ~
Nak nangis ! Eh kejap ! Whooaa hahaha padann muka kau Elinn tu lahh sah2 peraturan asrama da cakap TELEFON BIMBIT adalah sama sekali dilarang ! Tapi yang aq ni pergi berfikiran terbuka , " Lekk luuu ... " then bila dah tertangkap ?
Uwaaa !!! tak aci ! Budak lelaki ada je yang bawak phone tapi diorang ade je yang selamat ??
Huu .. ~

Ouh okayy aku pasrah lagi redha dengan ketentuan yang berlaku ke atas aku - adakah ini petanda walaupun phone aq kena rampas dan ianya akan diganti dengan lebih baik ? Contohnya ' aq akan dapat laptop Apple Dell Lenovo iPOD ouh whatsoever ?!!






Hakikat yang pasti sekarang ---> aku hanya mampu tersengih kosong .





'blurr'  -____-''



sepatutnya : 7 langkah menjamin keselamatan menyembunyikan telefon bimbit di asrama .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan