IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Sabtu, 12 Oktober 2013

Birthday Of Us

Bismillahirrahmanirrahim.


            Memandangkan besday kita semua dah SANGAAAATTTT lama berlalu dan dah berlalu dan dah takkan celebrate lagi sampailah next year, maafkan aku sebab baru nak update entri pasal besday kita semua yayyyy!!!

            Ya, ya aku faham korang langsung tak suruh aku update kan, tapi aku kan rajin, pemalas pulak tu ehhh kecelaruan sekejap -_-

            Yang aku ingat, aku create group untuk kita berempat je kat FB time form 3, nama pun errrr berdasarkan nama group kita yang time tu buat aktiviti kat sekolah. Sebab aku cadangkan nama tu, group kita menang je kan, kan kan lagi lagi aku leader hahahaha arrogant ujub takabbur ya kau Elin???? Syyhhhh diamlah gila -_- So, aku pun create lah group kita BEREMPAT je nama dia CHIBI MARUKU CHAN hahahaha aku tau korang takkan percaya aku yakin korang tau aku tengah auta nama group kita ni kan? Kekekeke

            Aku tanak ah letak nama sebenar group kita perghhh gila bajet ah si Elin ni kan? Main group group pulak ingat kau ni nak bukak company ke? Grrrrr diamlah gila*kali kedua -_-

            Memandangkan aku yang create group kita tu, so secara RASMInya aku President ah. Hahahaha suka suki je. And memandangkan aku yang lahir dulu antara korang berempat, and aku yang paling tua tsk tsk tsk tua berapa hari je pun, so aku Presiden. Boleh? Okay thanks.

            Oh, oh, kejap. Tak habis merapu. Aku dengan baik hatinya melantik korang jugak wahai Dyana Dandelion, Eka Rafique dan Arelymah Ferrari Bugatti Harley Davidson. Jangan risau. Bukan Presiden namanya kalau tak berjasa kekekeke^^




Group
CHIBI MARUKO CHAN

Eh, bukan,

PARAMESWARA WANITA



Wahahaha redha je laaa nama nama group merapu tu saja nak menganjing jap. Kalau tak bila lagi kann???
Aku kan cute. Terima kasih semua LOL




PRESIDENT
Elin Suza

CEO
Arelymah Ferrari Bugatti Harley Davidson

KETUA KELAS SEGALA KETUA SAMPAI KE TUA
Eka Rafique

ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR
Dyana Dandelion




Tapi sebenarnya aku sendiri tak faham kenapa aku lantik Dyana jadi Bintang Paling Polpular. Arghhh stop damaging my brain, Nicholas Hoult!! Yes, I’m sorry because not accepting your love okay tiba masanya bangun dari hibernasi, Elin. Baca doa bangun tidur jangan lupa kekeke^^


Okay, biodata.
1.      Nama.
2.      Tarikh lahir.
3.      Keistimewaan or more to keunikan.




Elin Suza
8 Januari.
Berkebolehan melarikan diri dari mamat psiko yang mengorek taik telinga sambil menawarkan kenderaan untuk ditumpangi. Selain pengotor dan menjijikkan, aku memang takkan percaya mamat tu sebab dia macam errr, penjenayah(?)




Alymah Saimin.
9 Januari.
Berkebolehan melempang orang sampai mangsa keluar tanduk.
*seriously, bila first time aku dengar dia marah; “Aku lempang laju laju kang, keluar tanduk taulah kau.” Memang takbleyy blahhh gelak meletup letup guwa*



Eka Rafique.
25 Januari.
Daya ingatan yang lemah mengenai memori sendiri. Selalu suruh orang ulang balik kisah pasal dia. -_- ya, ini bukan keunikan kekekeke^^



Dyana Dandelion.
1 Mei.
Sangat power sehinggakan cuti Hari Pekerja pun dia masih suruh mak dia bekerja lahirkan dia. Bukan patutnya mak dia bercuti dari buat sebarang kerja ke pada tarikh tu? Wahahaha birthday dia, tu je la prank yang selalu aku ulang ulang and dia pun dah bosan nak dengar-_-








            So, setelah berlalunya birthday kita semua, barulah kita boleh celebrate sama sama. Pada tarikh hari lahir Dyana ah. Un. Tung. Laaaaahhhhh~

            Diskas diskas ngan Eka and Alymah, pasal nak buat surprise, nak beli kek, petang sebelum hari lahir kau Dyana. Kau tau tak, betapa berkorbannya kita semua ni?????? K over k hiperbola k gila k bye -_-‘’


            And petang tu, kita gather kat Morib hahahaha tu je laaa lokasi paling sesuai, paling sweet, paling logic yang boleh difikirkan setakat ni. Heyyy okey apa, celebrate birthday kita semua depan laut, dengan hembusan bayu laut, udara pantai yang damai wahhhh damainyaaaaaa LOL saja je nak propa lebih en, Elin? Aku dah tau dah taktik permainan  diri sendiri ini haihhh

            Aku ngan Dyana, macam orang gila baru bangkit dari kubur imaginasi tunggu punyalaaaalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lama gila Ekan ngan Alymah datang bawak kek birthday si Dyana tu. Dah lah parents aku ngan Dyana jenis yang garang and tak kasi balik rumah before Maghrib. Cuak kot.

Pastu, Dyana dapat mesej dari Eka(kot);

‘’Aku ada surprise taik untuk kau. Hahahaha.’’


Hahahaha. Sengal gila. Aku pun ikut gelak gelak sebab si Dyana memang tak tau kitorang nak surprise si Dyana. And at the end, surprise camtu camtu je hahahaha.


            So, here’s our pictures, memories remain^^
Korang tau tak, bila kita semua dah berpisah, aku pergi UIA PJ sambung belajar, and korang dengan azam mengejar masa depan masing masing, dengan dah tak berapa aktifnya kat group FB kita, aku selalu bukak and tengok gambar gambar kita semua. Pastu en, air mata menitis atas keyboard, hingus meleleh leleh, pastu lap air mata and hingus guna mouse. Ahah! Dari ayat tu je dah nampak sangat aku mengauta. Hahahaha aku terkenang je, nangis tak ah. Ishh korang ni, I strong okheyyy, tak maen ahh nanes nanes ni tak macho thaww~

8 Jan – Elin. 9 Jan – Alymah. 25 Jan – Eka. 1 May – Dyana.
Apa banyak sangat Jan – Jan ni? HuJAN ke apa time kita lahir? -_-




Yayyyy!! Kek kitaaaaa J RM 18 jeee
ekekeke biase lahh budak budak tak keje lagi. Eh, keje part time je ehem ehem^^



Alymah dan Elin J






Dyana and Eka^^





Dua dua penjenayah. Pembunuh dan pencopet -_-






Dua dua bekas pemain professional Kriket Somalia -_-









Aisheh, jarak usia kita sehari je, kan? Aku lahir 8hb, kau pulak 9hb.



Benda benda berceracak atas kek tu aku ah yang buat. Comel, kan? Nampak usaha aku perghhh lagi sekali ujub, takabbur, arrogant! Kau kan dah belajar BTQ, vices in Islam, ni apa kes ni Elin -_-





‘’Please baby, let me cool first.’’
Kehkehkeh tak boleh blah mesej yang Alyma dapat LOL






Birthday girlll!!!
1st May, birthday dia, and celebrate sekali birthday kita semuaaaaaaa J





Arghhhh laptop aku menggelegak sebab simpan gambar dia niiiii <3
HOT katanyaa~
Wahahaha. Eka, you are sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Black. -_- hehe




President.



Bintang Paling Popular.





Ketua Segala Ketua Sampai Ke Tua.






CEO.





Yo! Duduk atas tembok menghadap betul betul depan laut memang best J
Memori terindah, lagi lagi ehhh jap, mana Dyana?
Dah terjunam dalam laut ke? Ekekekeke^^



FRIENDSHIP is like a RAINBOW.
Sebab apa? Ntah. Aku main taip je. Sukati ah.





Skirt aku, kaki Eka, kaki Alymah.
Sekali lagi, Dyana takde.
Sekali lagi, mungkin dia dah terjunam dalam laut kot.
Probability tu sangat tinggi.





            Okey okey okeyhhh koranggg~ dah, dah, lap balik segala hingus segala taik hidung korang atas keyboard tu. Takpe takpe, aku faham. Dari sini, aku boleh dengar ucapan korang;

“Terima kasihhh!!”
“Kamsamnida~”*tak reti eja kekeke
“Arigato!”
“ Thank You J
“Annyeongseayo^^” *lagi sekali, tak reti eja^^
“Sawadeekaap <3” Sukati ah. Kan?
“Namaste^^”
“Congratulation!”


            Okey okey, cukuplah tu. Penat aku nak retweet balik hahahaha^^
Yo korang! Aku cuti 3 minggu ni. 3 minggu, fuhhhh, sikit gila kan cuti? So, bila nak keluar sama sama? Alang alang aku cuti ni, free dari segala esainmensss, projek, tasmi’ segala bagai, marilah kita keluar sama  sama memetik kacang panjang Wak Saimin lagi^^ hehe
Best moment ever sebelum aku pergi UIA kan? Wuwuwuwuwu sangat tradisional cara kita bersosial ni wahahahaha tapi SWEET~


            Grrrr dah ah. Cramp tangan aku nak menaip banyak banyak. Bye korang. Assalamualaikum J











Elin Suza.
1.11 am.
12.10.2013.
Broken Angel – Arash ft Helena.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan