IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Sabtu, 14 Disember 2013

Aneh Bosan Sabtu Ahad

Bismillahirrahmanirrahim.

                Sabtu Ahad adalah hari yang paling aku tunggu tunggu dan hari yang paaaaaaling bosan bosan bosan bosannnn. -_-
                Layan The Master’s Sun sehari suntuk dah berjaya tamat *applause. Memang ah, skip episode 6 ngan 7, and episode last last tu aku banyak forward, sebab dah naik menyampah tengok heroin dia. Tidur pukul 3.53 pagi *applause. Tu yang aku tak suka kalau layan drama drama Korea. Apatah lagi Indon. Eh, memang aku tak layan langsunglah Sinetron. Buang masa, membenakkan fikiran aku je.
                Satu yang aku tak suka layan drama bersiri sebab, panjang sangat, heroin dia makin last episode makin lemah, makin cepat mengalah, makin tak tau malu, Korea laa ahahaha sebab tu aku malas nak menjebakkan diri aku dalam drama Korea KECUALI bila aku dah bosan tahap nak berus lubang jamban guna cangkul. Lagi satu, aku paling tak tahan bila babak or scene drama Korea ni ‘sudden kiss’ or ‘sudden hug’ pastu heroin buat muka terkejut mata membulat. Tetiba aku rasa pipi aku naik panas, badan aku meremang, dan “Ewwwwww!” Pastu forward cepat cepat. Cliché sangat. Tapi tak dapat dinafikan, hero The Master’s Sun hensem uwaaaa T_T dan aku dah tak ingat nama dia. Malas nak ingat sebenarnya.
                Selasa depan ada speaking test.
                “Hi, my name is Amalina-lah.” Boleh? Ahahahaha

                Makan banyak, perut kembung, merungut, pergi gym, push up, senak, layan lagu, tengok cermin, layan lagu, menari Alone- Sistar, balik. Hari hari. Setiap malam. Sepatutnya aku penuhkan masa aku sekarang dengan praktis menari Alone or Give It To Me Sistar LOL membajet je padaha bila tengok aksi sendiri depan cermin dah macam gaya ayam tonggek je aku menari. Bak kata Ziyad the most bajet brother -‘retak cermin tu.’ Terima kasih. Memang betul tu -_-‘’

                







4.47 pm.
Saturday.
14.12.3013
Tiffany Alvord - Boyfriend.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan