IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Rabu, 29 Jun 2016

Tinggalkan CFS

-        

       22nd October 2013
       #majorthrowbackentry




       Aku selalu fikir, nanti dah habis CFS, kena tinngalkan rumet nyanyuk aku. Walaupun diorang bising nak mamp semua nak lawan cakap, semua contrast gila antara satu sama lain, I know I'm gonna miss them very much. Ahhh, that memories..        Bayangkan, nanti dah masuk Gombak, jumpa rumet baru, start a new life ngan makhluk lain (still homosapiens tho) kena tinggalkan rumet wuwuwuwuwu Anati, BumBum, Jiha, rumet yang sporting, yang selalu asyik nak paku je, asyik nak pangkah je, 
     
      dengan Anati yg macam kwangsoo, paling tinggi paling putih paling keAustraliaan paling selalu kena buli paling penyabar paling terer melukis palis gila paling power sebab ada perut yang ada bibir yang boleh ketawa, 

      and BumBum yang selalu anggap dirinya macam Jaesuk, manner tinggi la, bagai la, yang selalu paku aku, selalu pangkah aku, selalu aku tindih dia, selalu aku hempap dia, selalu buat air teh O panas dalam jag, selalu curious dirinya pregnant, selalu heartbroken dan gangguan emosi terhadap Abang Hensem Silat Cekak, selalu tidur dalam keadaan professional, selalu kena gigit nyamuk,

      dengan Jiha yang nama hampir sama ngan Jihyo, yang most of the time selalu ajak Anati turun kafe beli ice blended mocha, yang most of the time dengan si kekasih hati Bun, dan teddy bear dia BunBun, yang paling kurang terlibat dalam chaos antara aku, Anati dan BumBum, wuwuwuwu sanggup ke aku terus tinggalkan diorang camtu?


      Aaaaa rinduuu dioraaanggg ... wuuu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan