IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Khamis, 2 Jun 2011

Secret

Assalamualaikum .




Hari Rabu hari tu , aku lepak lepak ngan kengkawan dari sekolah lama kat rumah Alima . Rindu gilerh woo sama dyorang semuaa .. Yelarh , dah lama tak jumpa , dah lama tak gossip , dah lama tak gelak sama , dah lama tak tambah dosaa so hari tu memang syokk laa ..

Dyorang cakap , badan aku dah makin besar . Maksud yang tersirat disitu adalah - aku da gemook chubby . Wakaka . Aku gelak jee . Tak terasa langsung . Yelahh . Sehari makan 5 kali . 5 kali !




Sekali makan, memang banyak .Tu bukan makan , tu melantak namanya .. huhu .



Okayy lahh sebenarnya bukan tu yang akunak ceritakan .

Aku nampak , dyorang macam hepi gila berborak bergosippasal dyorang punyee pakwe . Boypren dalam bahse omputehh laa .. Yah ,nampak macam gembira dan .. bahgiee .. Tangan taklepas pegang phone tenet tenet pakwe leww kann .. Pastu sengih sorang sorang ... hehe adat leww tuu...


Pastu aku diam . Merenung gelagat diorang ..Tak tau lahh. Tapi opkos lahhaku ada rasa sikit cemburu .. Yelah, ada diantara diorang yang da beberapa kali couple. Ada yang sedang couple baru . Ada yang dup dap dup dap nak jumpa pakwee .. Aku cuma mampu tersenyum jee tengok reaksi diorang ..


Yeah . Aku remaja perempuan , so aku tak terlepas lah dari ada rasa nak mempunyai couple sendiri , kan ?















Tapi .. Aku kena pegang pada azam dan janji pada diri aku sendiri .
Jyeah . Aku nak single sampai aku kawen .

Yes . Mean , aku tanak couple samapi laa aku kawen .Wakaka .
Macam konservatif gilaa otak aku ni kan ? Hmm ..(sambil picit jerawat kat dagu)


Tapi , biarlahh . Masing masing ada pendirian sendiri kan ?
So ,setakat ni aku dah berjaya menghalang nafsu aku daripada bercouple .
Biarlah ada berapa hati yang sakit sebab aku tolak permintaan jadi couple .


Aku punya hati , aku punya sukalah .




Eh kejap . Apsal entri aku kali ni macam ada unsur2 membangga diri je ?
Atau unsur2 kemiangan melampau ? kehkehkeh ...




Aku punya blog , aku punya sukalahh ..






Kepada geng geng aku , aku tengok korang gembira , bahagia , aku pun ikut bahagia jugakk ..
Sebab korang geng aku yang selama ni berada di sisi aku sebelom aku tercampak kat SM Sains Tapah tu , aku doakan korang bergembira lahh menikmati hidup remaja kayy !!



I LOVE YOU GENGS !!!






eh kejap . ni bukan geng aku ni ..



























lepak kat tepi pantai . seperti biasa , lepak time petang jumaat laa ..haha.
dari kiri ; ringing , brinok , ehem2 haishoo dan tatty ..!!*saje letak name hodoh2



cuba cari sape yang single kat situ ? hehe tak tau ! tak tau ! lalala ~




















Wish u'll all the best , geng !





NotaPenyepak : Tak sabar nak dating ngan korangg hari Selasa nii !!!





wassalam ..

1 ulasan: