IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Selasa, 20 Disember 2011

About M.A. (:

Dear M.A.  <3

   Kesempurnaannya , mungkin aku baru lihat pada fizikalnya ,,
     Tinggi lampai tubuhnya pertama kali mengikat pandangan aku padanya ,,
        Tegap badannya bidang bahunya
           menyempurnakan perkasa dirinya
                                                yang gagah

      Aku kaku saat dia tersenyum
Aku terpaku tika dia mengatur langkah
      membuka kekuda
          memulai persinas asad .

Dia adalah lelaki yang tercipta sempurna
    disayangi Allah ,,,
Dirinya faham , dirinya seorang
   mubaligh yang amar makruf nahi mungkar ...



Mungkin aku cuma bermimpi di saat
     alam masih cerah
mengejar malam itu bererti mengejar dia ,,
           ada kemustahilannya ..







Well ,, ini A.M. = Ashraff Muslim .
But . M.A. bukan Muslim Ashraff ye ??
haha dari dulu keobsesan aku kat A.M. tak habis2 . Naseb baek lha kau dah kahwin ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan