IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Isnin, 26 Disember 2011

Its Complicated to Single



Asal  dah lame dia tak online ?
Takkan just gara2 status kitorang yang 'Its Complicated' dia terus menyepi , tak pernah online , dan mungkin dia malu ?

Hey hey come on lahh boyy ..
Kau tu hensem*jyeahh I know that* tapi dewasa lahhsikit . Sikit je  . Aq tak mintak banyak ponn .
Yup , memang kau sebaya ngan adek aku , kau baru 15 tahun , and,, aku anggap kau adik lhaa ..


Aku cuma tertarik kat kau sebab keperibadian kau ., Kau ramah , SWEET , wait .
perlu ke aku puji kau macam2 ?


Hailohh hailohh ..
Macam ni lahh ,, aku senang dengan kau , aku suka kau ,
as my friend . Kau kan kawan aku yang duduk jauh kat Batam Indonesia sane , and kita dah berkenalan sejak dari tahun lepas lagi .

Dan kau sorang yang paling rajin tegur-sapa-hai hai bye bye aku kat FB dan aku sangat appreciate it !
Aq boleh nampak keikhlasan kau dalam menjalinkan persahabatan ngan aku, kau selalu marah @ risau setiap kali aku lambat reply mesej kau., cuma kau yang masih tak faham2 sistem persekolahan kat Malaysia aku macam mana .


Kau nak tahu , sebenarnya dari tahun lepas aku tertarik dengan sikap kau , muka kau yang sweet bonus je la anyway syukur kat Allah sebab kau dicipta sempurna sebagai seorang lelaki .

Kau pandai asad , yup means macam silatt lahh tu .
Kau pergi pertandingan Persinas Asad ngan adik aku yang baru setahun jagung belajar asad kat Indonesia ,
dan kau menang .
Whoaa !! Aku paling suka dengan lelaki yang ada kelebihan asad ataupun silat .
Sangat memikat. Well ,, asadnya lahh yang memikat .
Kau ? Sikit laa .. hihi


Paling aku kagum pasal kau , masa tahun lepas waktu anak2 Malaysia sudah hendak pulang ,
dan aku tergesa2 nak naik kereta sambail lambai2 korang semua , kau sempat minta FB aku .


Aku pulak , waktu tu sangat gelabah , takde kertas , yang ada hanyalahh pen yang kau hulur kan aku .
Then, kau hulurkan lengan kau suruh aku tulis FB aku . Pak Guru , anak2 pondok ngan anak2 lain semua tengok gelagat kita ,.
Dan , bila aku nak pegang tangan kau untuk tulis FB aku , kau tarik tangan kau.
Kau kata "Nggak mbak . Bukan mahram."


Yup . Malu gila aku .
Tak sangka kau yang waktu tu baru berumur 14 tahun dah faham pasal bab sentuh menyentuh ni .
Well, sebenarnya aku tak tahu pun kau dah baligh . haha. Sebab muka kau sweet sangat.


Bila aku tulis atas tangan kau , muka kau berkerut sikit . Tahan sakit kena mata pen , ya ?
Wow kau gagah .

Dan , hari seterusnya kau rajin kirmkan salam dari anak2 pondok kepada aku , sambil kau ikut mention
"Aku rindu lho sama mbak" :)

Dan tahun ni , bila aku pergi Batam lagi , aku nampak kau ..hmm
dah semakin dewasa .
Badan kau semakin gagah , dan taf .*wow mata aq miang ekeke
Pertama kali kita terserempak , kau tengan main di padang bola , nampak aku ,
dan kau terus angkat tangan sambil senyum ,,tegur aku .
Wow kau semakin sweet .


Tapi di lain pertemuan , kau macam malu untuk menyapa aku . Kau cuma senyum je .
Aku hairan .
"Kenapa dengan Fahmi ni ? Selalunya kat FB bukan main ramah tamah overdose lagi ."

BUt , bila aq dah balik Malaysia ,kau baru explain ..
"Emang gakk enakk mbakk .."  :)
Ouh kau malu dengan aku .
Chill lahh Fahmi . Anggap je aku kakak kau .

Bila aku update status FB :
"Haha akhirnya selamat sampai kat Malaysia jugakk nasib baik tak jadi nikah kat Batam .Wakaka miang lahh kau Elin ."*aku pun tak faham kenapaa aq hapdet status cenggitu

Then malam tu , terus kau chat aku :
"Emang mbak mau nikah sama siapa ?"
Haha .. gelak sakan aku ,.


Fahmi, please.. Jangan lahh menyorok lagi okayy ??
Kau malu ke dengan relationship kita tu ? Okayykalau kau malu nanti aq tukar jadi 'Single' .



Aku rindu nak chat dengan kau . Sebab kau kuat malu sedangkan aku undercontrol punye perempuan .
Semua main lepas je .



Fahmi , please anggap aku sebagai sorang 'mbak' yang sangat comel*whoa perasann*
haha takk lahh ..
Anggap je aku kawan kau yang setahun lebih tua dri kau , dan sentiasa sayang kau sebagai seorang sahabat yang jauh di Batam, Indonesia sana tu .




So , sila lahh aktif2 kan diri kau untuk selalu online dann ..
Tegur2 aku kat Fb .



I Miss You Damn Much , Fahmi.



And, Insya Allah aku akan ke Batam 2 tahun lagi mungkin ?
Hanya Qadar Allah yang menentukan . (:

Kalau rindu aku , mesej je ke FB aku .
Tapi lambat la aq nak balas kot . Aku sekolah SBP , Fahmi .
Jarang balik apatah lagi jarang online .






Tiada ulasan:

Catat Ulasan