IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Jumaat, 15 Februari 2013

Nicki Minaj dan Bangla : Persamaannya


Assalamualaikum.



            Bangla kat tempat aku kerja memang kesemuanya pervert belaka. Tak kisahlah bangla ke, Nepal ke, apatah lagi Kampuchea. Mereka. Pervert.

            Bangla yang paling pervert,*bear in mind ya, aku nak describe habis nih*, beliau gelap, muka macam takpernah pakai Olay Total White ataupun Garnier Light for Men. Tak taf pun, Cuma perut maju ke hadapan. Badan berlemak berkrim sikit, okey jujurlah. Badan beliau gemuk gemuk sikit. Mata dia tu yang paling ngeri. Macam boleh tembus apa yang perempuan pakai.

            Oookey. Kalaulah, KALAU mata Bangla tu 3D cer teka, bulu jembut kawan yang suka cakap “Jembut jembut.” Tak habis habis,*sebab aku yang ajar. Kehkeh*, bulu jembut dia kerinting atau lurus bak rebonding? Ha, cer teka.

             Wakaka. Ni kalau budak dorm aku baca ni mesti diorang terasa ngilu. Lagi lagi budak sebelah katil aku. Lagi lagi yang si Syahiroy dan Morahab. Waktu2 terakhir kat sekolah, dengan nak menghadap SPMnya, sempat lagi diorang menjadikan word ‘jembut’ ibarat feveret word. Paling pening, melayan si Syahiroy. Sikit sikit, ‘jembut. Haha.’ Dah addicted budak ni. Morahab pun join. *Sorry, takleh mention nama sebenar.

            Okay okay back to topic. Si Bangla ni sengihannya menyeramkan! Sengihannya penuh dengan nafsu syahwat yang tinggi! Oohh, teruknyalah aku describe beliau ni, kan?

            Memandangkan dalam kalangan bangla bangla pervert beliau adalah yang paling pervert, dan beliau jugalah yang paling berlemak, maka aku dan Aisyah yang memang anti Bangla pervert menamakan beliau sebagai..






NICKI MINAJ.

            Okay correction. Aku yang gelar dia Nicki Minaj. Oh ya. Ini lagi satu fakta. Ameerah Abu Bakar die hard fan Nicki Minaj Hollywood. Segala lagu Nicki Minaj ada dalam MP3 Philip dia. Dia hafal lagu Nicki Minaj.

            Sila kagum.


“I beez in the trap. B, beez in the trap.

We’re higher tahan muthafuckas..

Starship, were meant…”


Okay dia suka lagu2 tu dan dia obsess. Hahaha. Sila jangan percaya.


Okay back to Nicki Minaj pervert. Aku ingatkan boleh ejek si Bangla pervert tu dengan nama Nicki minaj tanpa disedari beliau sendiri. Tapi, nampaknya aku tersilap. Bila aku ejek beliau Nicki Minaj, beliau perasan dan berpaling.


            Rupanya,


Baru je petang tadi Aisyah bagitau aku;

            “Weh, jangan panggil dia Nicki Minaj la. Dia perasan.”

            “Kenapa?”

           

















            “Nama dia Minhaj kot. Minhaj ngan Minaj kan sama.”




Ceh! Cirit punya nama!






MINHAJ = MINAJ .





Morahab = Ameerah binti Bakar. (bukan nama sebenar)
Syahiroy = Emi Nur Syahira. (juga bukan nama sebenar)









15 Feb 2013.
Friday.
12.45 am.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan