IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Sabtu, 4 Mei 2013

Randomness #2

Assalamualaikum.



   Bolehkah kita tetap bersama walaupun kita keras kepala ego tetap dengan  pilihan kita? Haha. Sila buka videoSSSS Matluthfi. Cari sendiri. Maaflah. Kita berkawan je ya?


   Apis mempunyai hobi- yang selalu buat aku sakit otak. Beliau suka memakai helmet-dalam rumah-visor menghadap belakang kepala-sambil bercakap sorang sorang depan cermin-padahal dia tak nampak muka sendiri-pastu terlanggar dinding-then ketawa ketawa.

Kagum. Dia langsung tak pernah stress. Aku nak tiru hobi dia? Selamat tinggal.








INI KALI LAH, ya?  :)








Aku faham nenek aku sangat sayangkan ayam ayam beliau. Setiap kali ayam ayam beliau (maaf ya, beliau bukan nenek ayam walaupun banyak bela ayam. Ayam halal okey, bukan ayam haram) berkokok, bising memekak perangai macam musibat, nenek aku akan gelabah.

"Kesian cucu nenek. Lapar, ya? Nanti nak kena jual, dapat duit." *dalam bahasa jawa.
Talpe, aku faham.

Kadang kalau aku dah tensyen sangat ayam2 nenek aku ni memekak, aku pun ikut sama iktiraf ayam ayam ni. "Nenek, cucu cucu nenek dah lapar ni."
Takpe, aku dah sangat  faham.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan