IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Ahad, 22 Mei 2016

Sejak Saat Itu

              

                Setiap harinya, aku memangkas rindu yang tumbuh kering seperti lalang,semakin kutebas, semakin mereka meranggas. Hingga akhirnya rasa lelah menasihatiku untuk berhenti dan membiarkan setiap malam dadaku meledak dengan batuk yang sesak, sebab apalagi yang bisa kuperbuat ketika kau lenyap selain menghibur kedua mataku yang bengkak?

                Kau dan aku takkan pernah tahu bila takdir menghancurleburkan definisi kita, ia bukanlah penyabar, melainkan penghitung dan penagih tanpa belas kasih.


                Apabila esok bukan lagi aku yang kau khuatirkan, kau boleh mengetahui yang aku terlalu sering mengemis kepada jarum jam agar waktu berjalan cepat hingga kau dan aku berhadapan saling tatap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan