IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Selasa, 12 Januari 2016

(Crush) Aku Ajak Aku Kahwin

18 Januari 2015 #sumpahmajorthrowbackentryni

Bismillahirrahmanirrahim.


Hmmm boleh tak kalau aku nak cakap*more to cipta angan angan sendiri* yang aku mimpi crush aku lamar aku sebab dia doa pasal aku sebaga jodoh dia waktu dia tunaikan Umrah di Mekah?

Bahaaaa. Whoa.
Dia. Lamar. Aku.
Dalam mimpi.

Heh.


Ahh. Tak kira tak kira.

Aku dapat satu bilik dengan senior aku yang mana- housemate aku sangatlah anti kat dia dan kalau boleh "Kau jangan mention nama dia depan aku. Aku tensyen hergh!" Gituww. Ntah kenapa aku dapat satu bilik dengan dia and as expected, dia memang sangat blur.

Kebluran dia tu lah yang buat kawan aku tak suka dia sebab menyusahka orang haaa.

Aku tengah kemas kemas bilik, buku buku yang bersepah dengan senior aku duduk bersama dengan blur dia hell yeah muka cun tapi blur maleh layan -_- then tetiba crush aku masuk.

"Err. Elin mana?"

"Aku. Kenapa?" Dia tanya Elin kat mana kan? Pahal kau jawab lain?

"Aku.. err..Aku nak ajak kau ni."

Tipu ah kalau aku tak rasa berdebar, tangan seram sejuk, muka panas bila dia berdiri depan aku. Even dalam mimpi pun.

Even I lost my words. Too fascinated after all. He's so adorable, handsome okay dah syuhhh syhh mimpi je.

"Okay."

"Aku nak ajak kau.. pergi dengan aku... esok. Emmm.. kita berdua je."

"Okay." Ntah kenapalah aku speechless sangat. Dalam hati dah meloncat loncat over excited whoaa dia ajak aku keluar. Berdua.

"Aku nak bawak kau jumpa.. err.. family aku.."

Ooookayy. Muka dia serius cuak and nervous. Cmon baby, chillax. I like you already wait what?! Kau nak bawak aku jumpa family kau?

"Kalau kau nak tau, ni.. hmm.. first time aku ajak perempuan keluar.. And.. Kau perempuan first aku bawak untuk jumpa family aku. I mean, ini first time bagi keluarga aku.. err.. belah ayah aku lah."

Aku tak faham apa maksud dia 'belah ayah aku' dia tu. Aku dah excited sangat bila dia kata aku perempuan first dia ajak keluar and perempua first dia bawa jumpa family dia. Rasa nak menjerit depan dia sebab excited saaangat tapi reaksi aku;

"Okay." Meh.

Aku pun suka kau juga, crush. Janganlah nervous sangat. Aku pun nak jugak confess kat kau time tu jugak "Crush, aku pun suka kau jugak. Ni kau lamar aku ke apa ni? Aku excited gembira bahagia dan semualah perkataan yang ada dalam Kamus Dewan Perkahwinan choy haha. Tapi it always end up with my respond;

"Okay."

Haa tu lah mengutuk senior aku blur padahal -_-





*pfftt to be truth, aku da ingat aku mimpi siapa. Siapa crush aku masa aku mimpi benda alah nii blerghh ehh jap orang yang sama ke orang yg lain? muahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan