IcePrincess .

Blog aku adalah arkib hati aku yang sinis dan manis.
Mari bertemu sisi aku dari pelbagai perspektif dan dimensi.
Oh, dan Alhamdulillah :) *ahem!

Selasa, 12 Januari 2016

You Sat Down Next To Me And I Forgot How To Breathe


*inhale deep deep deep rolling in the deep breath
*exhale



Bismillahirrahirrahmanirrahim.

honestly, zaman aku putus nafas, zaman aku berdebar, berpeluh, pucat overdose, blushing tanpa sebab, menggeletar parkinson tu semua dah lama berlalu.

i feel nothing rn anyway.

cukuplah. zaman tu zaman aku nak membesar, baru nak develop semuanya. develop akal, hati, dan ketinggian miahaha. zaman tak mantap lagi kefahaman agama. zaman iman goyang goyang bak jelly jiggle jiggle jiggle mehehe

and now, today, I realised one thing.
well dah lama sedar sebenarnya, tapi saja nak tulis dalam entry ni manalah tahu aku akan lupa satu hari nanti. manalah tau kann ehehehemm since lately ni banyak sangat azam yang aku dan langgar. pfftt

yes I do have a heart.
and I'm just like other typical Malay Muslim normal girl.
I feel jealous, I feel annoyed as well.
and I'm crazy. like, so crazy sampai umi cakap
"plis behave nanti sapa nak pandang kakak as calon menantu? sape nak datang lamar kakak kalau ganas sangat perangai." T_T


I'm jealous and annoyed because
I have a heart.
and my heart
was falling
for someone.

haa sampai situ je stop stop cukuplah. kalau dulu, aku layan la gedik gedik jiwa ni.
but now, its way more important to keep my heart sincerely serves Him,
because my heart is Him's, my parents, and

before I am ever anyone else,
I am mine :)


and now,
pheww it's clean and clear alhamdulillah :)
walaupun jyeahh kfine ada lah tertinggal sikit sisa sisa tu but no I'm not gonna waste it anymore.


lain kali,
bila Allah takdirkan aku jatuh cinta lagi,
biarlah perasaan ni bawa sampai lafaz aqad. Insya Allah :)


cant wait till the moment when you sat down next to me
and I forgot how to breathe.
I think i'm dying when i have to touch your hand for the very first time.






Tuesday
11.22 pm
12/1/2016
Love Who You Are - Harris J




Tiada ulasan:

Catat Ulasan